Inaktiv platsannons

Relationsskapade Säljare till Malmö

Om tjänsten

Vill du bli en del av Nordens mest framgångsrika Facility Manegment bolag, i en rådgivande och säljande roll. Vi på Office Management söker nu ytterligare en driven Account Manager till vårt framgångsrika team i Malmö.

Söker du en innovativ och modig organisation där vi tillsammans med våra kunder tar klivet in på framtidens arbetsplats. Vill du ha en chef som är coachande och mån om att du ska lyckas.

Kul, skicka in din ansöka redan i dag!

Om rollen

I den här rollen kommer du att agera rådgivare för både nya och befintliga kunder. Du hanterar hela säljcykeln och som deras självklara samarbetspartner hjälper du våra kunder skapa framtidens arbetsplats genom de helhetslösningar vi erbjuder. Eftersom en stor del av vår affär omfattar bemanning och rekrytering ser vi även gärna att du har arbetat med den typen av värdeskapande försäljning tidigare.

Vi tror att du liksom vi har ambitionen om att på sikt arbeta än mer digitaliserat där marketing automation och social selling är centrala dela i den strategiska, taktiska och operativa bearbetningen av prospekts och kunder.

Du har tidigare arbetat med komplexa långsiktiga kundrelationer där du tagit en aktiv rådgivande roll och förväntas därmed snabbt kunna driva dina affärer självständigt. Du delar gärna med dig av dina insikter till resten av teamet med målet att ni gemensamt skapar hög kundnöjdhet.

Arbetsuppgifter

Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål. Du får stöd för att lyckas i din roll som säljare och kommer bland annat att ansvara för;

  • Nykundsbearbetning
  • Vård och utveckling av befintliga kunder
  • Mötesbokning
  • Uppföljning
  • Avtalsskrivning
  • Digital kundbearbetning; kampanjer, utskick, avgränsning, analys

Din profil

    • Erfarenhet av försäljning av större kundportföljer
    • B2B-försäljning
    • Erfarenhet från rekryteringsbranschen är väldigt meriterande
    • B-körkort
    • Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen behöver du vara trygg i hur du optimerar, planerar, genomför och följer upp kunddialogen. Vi tror att du viss erfarenhet av att implementerat marketing automation- strategier eller att du har ett stort intresse för att vara delaktig i projekt som på sikt syftar till att digitalisera och optimera vår säljprocess. Du har troligen även ett intresse för att analysera kundbeteenden baserat på data och förstår hur denna data kan skapa ökat kundvärde. Du är lösningsorienterad och ansvarstagande med en hög närvaro som skapar värde för dina kunder. Du har förmåga att snabbt bygga förtroende och långsiktiga relationer, är driven och förstår vikten av att vara top of mind för kunden.

Som person är du självgående, driven och ansvarstagande. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.

Du vill vara del av ett team som stöttar varandra och ser det som en självklarhet att sprida positiv energi. Du motiveras troligen av att utvecklas i din roll och av att ständigt överträffa dig själv.

Rollen mäts på tydliga KPI.er och rapporterar till Sales Manager.

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter.

För oss är work life balance viktigt. Våra chefer är närvarande, vi har en inkluderande arbetsplats och ger alltid rätt förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;

  • En timmes träning på arbetstid varje vecka
  • En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
  • Möjlighet till tjänstebil
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. 
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta vår Talent Acquisiton Carolina Degerkvist på carolina.degerkvist@officemanagement.se

Om Office Management

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

08-04-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Malmö
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Malmö | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)