Inaktiv platsannons

Webbplatsen använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen. i Malmö

Om tjänsten

Vi på Office Management strävar alltid efter att göra varje arbetsdag framgångsrik för våra kunder. Söker du en innovativ och modig organisation som värdesätter mångfald och som arbetar för att skapa en arbetsplats där alla kan växa och utvecklas? Då är Office Management rätt för dig. 

I den här rollen kommer du att ha en central funktion när vi tillsammans med våra kunder tar klivet in på framtidens arbetsplats. Du får arbeta med spännande teknik, samtidigt som du får utrymme att utveckla dina kunskaper och färdigheter inom ditt område. 

Låter det som en arbetsplats för dig? Kul, skicka in din ansöka redan i dag!

Om rollen
Hos oss är varje dag som AV-tekniker unik och spännande. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team där du får möjlighet att utvecklas och fördjupa dig i en roll som kombinerar både kreativitet och teknisk kompetens. Vårt mål är att alltid underlätta för våra kunder i deras verksamhet och därför kommer du, i nära samarbete med våra säljare, arbeta för att säkerställa att vi möter kundens förväntan kring de produkter de köpt av oss. 

Arbetsuppgifter
Som AV-tekniker kommer du att vara ansvarig för att installera, konfigurera och underhålla konferensutrustning ute hos våra kunder. Du ansvarar för att sätta upp produkterna och säkerställer att alla ljud- och bildsystem fungerar. Utöver det kommer du även att arbeta med underhåll och hantera olika typer av tekniska frågor. 

Du kommer bland annat att arbeta med; 

  • Installation och uppsättning av utrustning
  • Service och underhåll
  • Felsökning och hantering av tekniska problem
  • Rapportering och administration i CS-system

Din profil
Det är meriterande om du tidigare har arbetat som tekniker och med installation av liknande produkter. Du har kanske en bakgrund som snickare eller elektriker i kombination med ett stort tekniskt intresse. Det är viktigt att du är händig, tycker om fysiskt arbete och har en viss kreativitet inom ramen för rollen. 

  • B-körkort är ett krav
  • Flytande svenska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper
 För att trivas måste du vara noggrann, social och van att arbeta metodiskt. Då du kommer att vara ute hos våra kunder är det även viktigt att du är pedagogisk, servicefokuserad och lösningsorienterad. 

Du har en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med olika typer av interna och externa kontaktytor. 

Du är förtroendeingivande där både kollegor och kunder känner att de kan vända sig till dig med frågor eller olika lösningar. 

Vad kan vi erbjuda dig
Du kommer ha möjlighet att utvecklas i rollen och kan bland annat ta certifikat i våra produkter. Du kommer kunna växa i rollen och med tiden ta ett större ansvar i dialogen kring lösningar både med våra säljare och våra kunder.

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter. För oss är work life balance viktigt och vi har närvarande chefer, en inkluderande arbetsplats och ger alla våra medarbetare förutsättningar att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;

  • En timmes träning på arbetstid varje vecka
  • En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
  • Möjlighet till tjänstebil
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Övrigt
Du startar dagen antingen från kontoret eller hemifrån och har tillgång till en servicebil under arbetstid. Till en början kommer du att arbeta tillsammans med en kollega men på sikt kommer du att ta ett större ansvar där du själv hantera installationer hos våra kunder. Planerade resor kan förekomma. 

Start: Omgående med beaktning av eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Malmö

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Om oss
är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för våra kunder. Sedan 1993 har vi skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör din arbetsplats, och idag hjälper vi fler än 8000 kunder i Sverige, Norge och Finland till en smartare och effektivare arbetsdag.

Vår vision: Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Vår mission: Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för trivsel, samarbete och kommunikation på din arbetsplats. Vi levererar hållbar framgång.

Om Office Management

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

11-09-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Malmö
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Malmö | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)