Capega söker efter en Ekonomiassistent till kommande uppdrag i Stockholm.
Är du en noggrann, serviceinriktad och självgående person som vill arbeta med ekonomi? Då kan du vara den vi söker!Vi söker nu flera ekonomiassistner som bla har erfarenhet av tex löpande bokföring, fakturering, leverantörsreskontra, kundreskontra och andra administrativa uppgifter.Arbetsbeskrivning:- Registrera och kontrollera fakturor i vårt affärssystem- Sköta betalningar och påminnelser- Hantera kund- och leverantörsfrågor- Avstämma konton och göra månadsbokslut- Upprätta rapporter och statistik- Delta i budget- och prognosarbetetKunskapskrav:- En gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande- Minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter- Goda kunskaper i Excel och andra Office-program- Erfarenhet av att arbeta i något affärssystem- Flytande svenska och engelska i tal och skrift- Ett intresse för IT och digitaliseringVi erbjuder dig:- En spännande och utvecklande roll- Ett trevligt och engagerat team med hög kompetens- En modern arbetsplats med bra kommunikationer- Flexibla arbetstider och goda förmånerHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tj...
16-09-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!