Inaktiv platsannons

TOP JOB

Swedish Speaking Customer Support for a gaming client!

Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både professionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!

38 - 40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning:

Letar du efter ett nytt äventyr där du kan jobba med din intresse inom Gaming? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig!  

Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi erbjuder flyttpaket vilket innebär att vi hjälper till med boende och flygersättning. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för att leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.

Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!

Om tjänsten:  

I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare för ett internationellt GAMING företag. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail. Du kommer besvara frågor angående spelkonsolen, abonnemang, enkla tekniska frågor samt betalningar. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla.

Ingen försäljning ingår i denna rollen.  

Vad vi erbjuder:

  • Fast månadslön med fördelaktigt bonussystem
  • Betald utbildning och introduktion
  • Flyttpaket inkl. boende och flygersättning
  • Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år
  • Specialrabatter och erbjudanden för lokala restauranger, kaféer, gym och mycket mer
  • Utvecklingsmöjligheter 
  • Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor 
  • En internationell arbetsmiljö 
  • Hjälp med all administration som att öppna ett bankkonto och migration
  • Månatlig aktivitetsdagar (utforska Cypern) 
  • Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor! 

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Tala svenska flytande och i skrift 
  • Kunna engelska i tal och skrift
  • God datorvana 
  • Intresse för Gaming
  • Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service är det meriterande
  • För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv. 

Ansök

Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!

Publicerad den

07-09-2023

Extra information

Vi hoppas att du vill arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen! 

Plats: Larnaca Cypern  
Anställningsform: Heltid, provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. 

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Nationell
Antal timmar per vecka
38 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren), Gap year
Ansvarig för
Support customers
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Topjob | Nationell | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gap year | Annan | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning