På Pågen bakar vi med kärlek - och vårt uppdrag är långsiktigt. Vi vill kunna lämna över ett bättre Pågen till framtida generationer. Hos oss har du möjlighet att ta stort ansvar och arbeta i en engagerande och inspirerande miljö med välkända produkter.
Servicedesktekniker
Har du ett tekniskt intresse och är du en fena på, och gillar, att lösa tekniska problem? Då kanske du är den vi letar efter!
Till vår IT avdelning söker vi nu en Servicedesktekniker. I denna roll kommer du på daglig basis att arbeta med användarstöd och support inom IT. Arbetsuppgifterna kommer att variera, men den gemensamma nämnaren är att du ger service inom IT och hjälper användaren med problemlösning och teknisk support. Vi har användare även utanför Sverige.
Arbetsuppgifter
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid din personlighet där det är viktigt att du är lösningsorienterad, social och kommunikativ. Du har lätt för att lära nytt och trivs i en roll där du har många kontaktytor. Vidare har du driv, är självgående och bekväm med att ta egna initiativ och har god förmåga att förmedla dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.
För att lyckas i rollen tror vi att du har eftergymnasial utbildning inom IT, några års erfarenhet som supporttekniker och övergripande IT-kunskap. Att du har kunskap och erfarenhet inom Office 365, Azure och Entra ID är ett plus såväl som kunskap inom ex Windows klienter, Active Directory, nätverk, hårdvara och ärendehanteringssystem.
Vad erbjuder vi dig?
Du välkomnas in i ett bolag som är marknadsledande och som präglas av en snabbrörlighet och prestigelöshet där alla känner delaktighet i verksamheten. Du ingår i ett dedikerat team och kommer att ha många kontaktytor i hela organisationen.
09-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!