Kjell & Company Söker Affärsdriven Area Manager För Circle K i Malmö
Letar du efter ett utmanande jobb som Kjell & Company Söker Affärsdriven Area Manager För Circle K? Läs vidare!
Om tjänsten
Webbplatsen använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Kjell & Company och våra utvalda partners använder cookies och liknande teknologier för att du ska få bästa möjliga upplevelse av den här sidan. Om du samtycker till det kommer vi att använda cookies för analys- och marknadsföringssyften.
Besök vår
Cookie Policy
för att läsa mer om de cookies vi använder.Du kan när som helst återkalla eller ändra ditt samtycke, genom att klicka på "Hantera Cookies" på botten av webbsidan.
Välj vilka cookies du vill godkänna
På den här sidan sätter vi alltid cookies som är nödvändiga, d.v.s. Som behöver användas för att sidan ska fungera ordentligt.
Om du samtycker till det kommer vi också att sätta andra typer av cookies. Du kan lämna eller ta tillbaka ditt samtycke till olika typer av cookies med hjälp av reglarna nedan. Du kan ändra eller ta tillbaka ditt samtycke när du vill, genom att klicka på länken "Hantera Cookies", som alltid finns tillgänglig på botten av sidan.
.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan ska fungera ordentligt, och sätts alltid när du besöker sidan.
Leverantörer
TeamtailorDessa cookies samlar in information som hjälper oss att förstå hur sidan används.
Leverantörer
TeamtailorDessa cookies används för att anpassa den marknadsföring du får se. I vissa fall utför de också ytterligare funktioner på sidan.
YoutubeLogga in
KandidatLogga in i Connect
Som Area Manager hos Kjell & Company hjälper du våra samarbetspartners att optimera försäljningen, samtidigt som du arbetar för att överträffa mål och budget när du bygger professionella relationer.
Kjell & Company är en av de största omnichannel-återförsäljarna av hemelektronik i Norden, med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Inom retail och inte minst hos oss på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt. Vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders behov, alltid med service i världsklass som given målsättning. Vi lever efter vår vision att förbättra människors liv genom teknologi och inspirerar dem att använda teknik på sätt de inte trodde var möjligt. ?
Kjell & Company grundades 1988, har sitt huvudkontor i Malmö och är sedan 2021 noterade på Nasdaq First North Growth Market.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och testa dina vingar inom vår B2B som Area Manager? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team på Kjell & Company! Tillsammans skapar vi framtidens detaljhandel på fler ställen än i våra butiker. ?✨
Regionen innefattar samarbetspartners från mellersta Sverige. Gävle/Dalarna i Norr till Oskarshamn i söder (Jönköping/Karlstad i väst).
Vi ser det som en förutsättning att den anställde är stationerad inom regionen. Då resor ingår i det dagliga arbetet är B-körkort ett krav. Övernattningar är även vanligt förekommande i tjänsten vilket bör tas i beaktning när du söker.
Som
Area Manager - Circle K
hos oss på Kjell & Company är du en strategisk partner för våra samarbetspartners. Du kommer att arbeta nära stationschefer och personal för att säkerställa att vårt sortiment exponeras och säljs på bästa sätt. Med din expertis och "best practice" guidar du teamet mot att optimera försäljningen och överträffa budgetmål.Dina huvudsakliga ansvarsområden:
- Arbeta operativt för att säkerställa kvalitet och resultat på stationerna i din region.
- Skapa och underhålla långsiktiga, professionella relationer som fungerar som länken mellan Kjell & Company och våra partners.
- Bistå stationerna med stöd och kunskap kring försäljning och exponering.
- Ansvara för att följa och överträffa budget, och vid behov analysera och justera för att återgå till målen.
- Aktivt arbeta för att utveckla affären genom kreativa lösningar och ständigt söka nya affärsmöjligheter.
Vad vi söker:
Vi söker dig med ett stort engagemang, eget driv och en stark vilja att utvecklas. Du är en förtroendeingivande person med ett genuint intresse för försäljning och affärsutveckling. Du trivs med att vara ute på fältet och möta nya utmaningar, samtidigt som du har förmågan att bygga långvariga relationer.
Vi ser att du helst har minst 2 års erfarenhet av arbete inom Kjell & Company.
Du har relevant utbildning och erfarenhet inom försäljning och affärsmannaskap, och du brinner för att skapa mervärde både för våra kunder och Kjell & Company.
Hos oss får du:
En roll med stort eget ansvar där dina insatser verkligen gör skillnad. Du får möjlighet att utveckla dina färdigheter, ta initiativ och forma ditt eget arbetssätt för att nå framgång. Hos Kjell & Company värderar vi långsiktiga relationer och affärsutveckling, där du blir en central del av vår framtida tillväxt.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda utvecklingen för både dig själv och företaget? Välkommen med din ansökan till en roll där du får både frihet och ansvar att göra skillnad!
Vikariatet är initialt på 6 månader med möjlighet till förlängning.
- Avdelning
- Retail Sales Sweden
- Distansarbete
- Hybridarbete
- Anställningsform
- Heltid
- Form of employment
- Temporary
Lediga jobb
- Kjell & Company Visby söker säljare med service...Retail Sales Sweden · Visby
- Kjell & Company Ystad söker säljare med service...Retail Sales Sweden · Ystad
- Kjell & Company söker butikschef till Emporia!Retail Sales Sweden · Malmö Emporia
Fler jobb
Malmö Foajén Office
Om Kjell & Company
Kjell Group är en ledande aktör inom tillbehör till hemelektronik. Vi kombinerar ett noga kurerat sortiment med rådgivning och installation via 146 service points, online och tillsammans med våra samarbetspartners.
Genom våra 3,2 miljoner medlemmar i Sverige och Norge, tillsammans med danska
AV-Cables
, har vi byggt en unik förståelse för människors teknikbehov. Tack vare den kunskapen kan våra 1 300 Kjellegor varje dag bidra till att förbättra människors liv med hjälp av teknik.Kjell & Company söker affärsdriven Area Manager för Circle K
Som Area Manager hos Kjell & Company hjälper du våra samarbetspartners att optimera försäljningen, samtidigt som du arbetar för att överträffa mål och budget när du bygger professionella relationer.
Läser in ansökningsformuläret
Jobbar du redan på Kjell & Company?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.
Kjell & Company är en av de största omnichannel-återförsäljarna av hemelektronik i Norden, med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Inom retail och inte minst hos oss på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt. Vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders behov, alltid med service i världsklass som given målsättning. Vi lever efter vår vision att förbättra människors liv genom teknologi och inspirerar dem att använda teknik på sätt de inte trodde var möjligt. ?
Kjell & Company grundades 1988, har sitt huvudkontor i Malmö och är sedan 2021 noterade på Nasdaq First North Growth Market.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och testa dina vingar inom vår B2B som Area Manager? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team på Kjell & Company! Tillsammans skapar vi framtidens detaljhandel på fler ställen än i våra butiker. ?✨
Regionen innefattar samarbetspartners från mellersta Sverige. Gävle/Dalarna i Norr till Oskarshamn i söder (Jönköping/Karlstad i väst).
Vi ser det som en förutsättning att den anställde är stationerad inom regionen. Då resor ingår i det dagliga arbetet är B-körkort ett krav. Övernattningar är även vanligt förekommande i tjänsten vilket bör tas i beaktning när du söker.
Som
Area Manager - Circle K
hos oss på Kjell & Company är du en strategisk partner för våra samarbetspartners. Du kommer att arbeta nära stationschefer och personal för att säkerställa att vårt sortiment exponeras och säljs på bästa sätt. Med din expertis och "best practice" guidar du teamet mot att optimera försäljningen och överträffa budgetmål.Dina huvudsakliga ansvarsområden:
- Arbeta operativt för att säkerställa kvalitet och resultat på stationerna i din region.
- Skapa och underhålla långsiktiga, professionella relationer som fungerar som länken mellan Kjell & Company och våra partners.
- Bistå stationerna med stöd och kunskap kring försäljning och exponering.
- Ansvara för att följa och överträffa budget, och vid behov analysera och justera för att återgå till målen.
- Aktivt arbeta för att utveckla affären genom kreativa lösningar och ständigt söka nya affärsmöjligheter.
Vad vi söker:
Vi söker dig med ett stort engagemang, eget driv och en stark vilja att utvecklas. Du är en förtroendeingivande person med ett genuint intresse för försäljning och affärsutveckling. Du trivs med att vara ute på fältet och möta nya utmaningar, samtidigt som du har förmågan att bygga långvariga relationer.
Vi ser att du helst har minst 2 års erfarenhet av arbete inom Kjell & Company.
Du har relevant utbildning och erfarenhet inom försäljning och affärsmannaskap, och du brinner för att skapa mervärde både för våra kunder och Kjell & Company.
Hos oss får du:
En roll med stort eget ansvar där dina insatser verkligen gör skillnad. Du får möjlighet att utveckla dina färdigheter, ta initiativ och forma ditt eget arbetssätt för att nå framgång. Hos Kjell & Company värderar vi långsiktiga relationer och affärsutveckling, där du blir en central del av vår framtida tillväxt.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda utvecklingen för både dig själv och företaget? Välkommen med din ansökan till en roll där du får både frihet och ansvar att göra skillnad!
Vikariatet är initialt på 6 månader med möjlighet till förlängning.
Vi tar löpande in kandidater så ansök snarast men senast 22 september om du är intresserad av tjänsten
Publicerad den
25-06-2025
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Malmö
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (erfaren)
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!