I rollen som marknadsassistent förväntas du utföra diverse uppgifter, framför allt kopplat till marknad och försäljning (på deltid). Till exempel; uppdatering av hemsida, hantering av sociala medier, planera och hantera frukostseminarier, mässor och konferenser. Även andra interna adminuppgifter kan bli aktuellt.
Olingo är ett konsult- och utbildningsföretag med drygt 20 anställda. Till vår hjälp behöver vi nu en driven person som kan jobba deltid, ca halvtid, med att stödja vårt interna team, f.a. försäljning och marknad men även kontor och utbildningsadministration. Det är viktigt att vara självgående och ha ett intresse och fallenhet för sociala media, webadministration och grafisk design. Social kompetens och en serviceinriktad inställning är centralt.
I arbetsrollen ingår att skapa texter för publicering på hemsida och sociala medier så högt gymnasiebetyg i svenska är en förutsättning.
Arbetstiderna är flexibla och viss del av arbetet kan utföras utanför kontorstid.
Arbetsformen är antingen projektanställning eller deltidsanställning. Möjlighet till framtida fast heltidstjänst finns.
Olingo har kollektivavtal med IT&Telekomföretagen så villkoren för kollektivavtal gäller.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!