Inaktiv platsannons

Teknisk support i Täby

Du vårdar kundernas förtroende för Apple genom att hjälpa dem med kompetent felsökning och reparation av produkter i Apple Store. Du använder din förmåga att felsöka och din sociala kompetens för att snabbt lösa kundernas tekniska problem i Genius Bar. Du utbildar också dina medarbetare om produkter samtidigt som du ser till att hålla dig à jour med den senaste tekniken. Du är förstående och har ett utmärkt kundbemötanden när du dagligen erbjuder rådgivning och support.

Arbetsbeskrivning:

Som Genius-medarbetare erbjuder du Apples kunder goda råd och praktisk, teknisk support. Du ställer snabba feldiagnoser och förklarar tålmodigt och vänligt. Du avgör om produkten kan repareras eller behöver ersättas och erbjuder lösningar som hjälper användarna att snabbt komma igång igen. Även om du har hand om flera fall samtidigt ser du till att använda både kunderna och din egen tid på bästa sätt.

Vad vi erbjuder:

Du levererar Apples service snabbt, skickligt och med hög kvalitet. Du bygger förtroende hos såväl kunder som medarbetare genom att erbjuda dem vägledning, kunskap och även tips och undervisning.

Vad vi ber om:

  • Grundskola
  • Stor social kompetens och talang för problemlösning.
  • Förmåga att vara kundfokuserad och personlig i ditt bemötande samtidigt som du felsöker och löser tekniska problem.
  • Förmåga att följa ett schema med kundmöten.
  • Du är nyfiken och har lätt för att lära dig nya reparationstekniker.
  • Du är skicklig på att planera din tid på bästa sätt och att fatta snabba beslut.
  • Du talar det lokala språket flytande.
  • Du kan jobba med ett flexibelt schema. Dina arbetstider baseras på affärsbehoven.

Ansök

Are you the perfect candidate? Click the button 'apply now' and we'll contact you as soon as possible!

Extra information

About Apple

Apple revolutionized personal technology with the introduction of the Macintosh in 1984.Today, Apple leads the world in innovation with iPhone, iPad, the Mac and Apple Watch. Apple’s three software platforms — iOS, OS X and watchOS — provide seamless experiences across all Apple devices and empower people with breakthrough services including the App Store, Apple Music, Apple Pay and iCloud. Apple’s 100,000 employees are dedicated tomaking the best products on earth, and to leaving the world better than we found it.

Apple Store Sales and Customer Service Opportunities

The Apple Store is a retail environment like no other — uniquely focused on delivering amazing customer experiences. And we’re looking for incredible individuals to connect consumers and businesses to our amazing products. Apple Store employees are unique individuals whose varied talents and experiences bring value to the way they connect people with Apple. So whether you’re analytical or creative, tech savvy or a people person, the Apple Store provides an ideal opportunity to challenge yourself.

Status
Stängd
Ort
Täby
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Försäljning / Inköp, Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska