Letar du efter ett utmanande jobb som Service Manager Point Of Sale? Läs vidare!
Bli en del av Coop – Tillsammans gör vi mat-Sverige hållbart!
Om tjänsten:
Vill du vara med och forma framtidens hållbara dagligvaruhandel? Som Service Manager POS (point of sale] på Coop Sverige får du möjlighet att driva innovation och bidra till vårt viktiga arbete för en mer hållbar framtid. Vi söker dig som är passionerad för IT, teknik och Service Management och vill vara en del av ett dynamiskt team.
Som Service Manager POS kommer du att arbeta med (att):
• designa och livscykelhantera hårdvaruplattformen för kassan i enlighet med krav från IT, säkerhet och verksamheten
• strategiskt valda produkter såsom Microsoft, Intune och Service Now.
• arbeta tvärfunktionellt med andra IT-avdelningar såsom applikationsledaren för kassa, Infrastruktur, Service och Support och Säkerhet för att säkerställa en modern och säker kassaplattform
• arbeta tätt tillsammans med leverantörer kring operationella frågor och följa upp leveranserna kring både teknisk plattform och on site service i butik
• planera taktiskt för framtida utveckling inom området för att realisera nya förmågor i lösningen
• delta i utvecklings- och förändringsarbete i projekt och kan komma att leda mindre förändringsprojekt själv
Vem är du?
Vi söker dig som drivs av IT, teknik och innovation och som älskar att ta egna initiativ. Du trivs i både självständiga roller och som en del av ett team där samarbete och förändringsarbete är en del av vardagen. Du är kommunikativ, lösningsorienterad och har en naturlig förmåga att inspirera andra.
För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har:
Du talar och skriver svenska och engelska.
Personliga egenskaper som vi värdesätter:
Vårt erbjudande till dig:
Så ansöker du:
20-05-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!