POWER Söker Kundtjänstmedarbetare Till Barkarby i Järfälla
Letar du efter ett utmanande jobb som POWER Söker Kundtjänstmedarbetare Till Barkarby? Läs vidare!
Om tjänsten
POWER söker kundtjänstmedarbetare till Barkarby
POWER söker en serviceinriktad och lösningsorienterad kundtjänstmedarbetare!
POWER startade i Danmark år 2015, därefter öppnade vi butiker i Finland. 2017 öppnade vi e-handel i Sverige och senare samma år kom POWER till Norge. Idag är POWER Nordens nya elektronikjätte med ca 270 varuhus och mer än 6000 medarbetare fördelat på fyra länder. På POWER vill vi alltid ligga steget före eftersom vi vet att genomtänkta, effektiva lösningar håller priserna låga samtidigt som det ger kunderna den bästa köpupplevelsen.
POWER Sverige AB som är namnet på vårt företag i Sverige ägs av POWER Retail Sweden AB och POWER International AS beläget i Norge. Den norska koncernen driver även POWER i Norge, Danmark och Finland. POWER International AS ägs i sin tur av AWILHELMSEN AS och Dolphin Invest AS.
Vårt mål är att skapa ett hälsosamt och lönsamt företag som säkerställer trygga arbetsplatser för nuvarande och framtida medarbetare. Det ska vi göra genom effektiva lösningar som gynnar våra kunder med minsta möjliga negativa påverkan på miljö- och omvärld.
POWER söker en serviceinriktad och lösningsorienterad kundtjänstmedarbetare!
POWER erbjuder dig en varierad vardag, där ingen dag är den andra lik och där lösningsförslag och dialog med kunden står i centrum. Ett av våra ambitiösa mål är att bli världens mest kundvänliga varuhus. Vi vill att du ska brinna för att vara en del av det!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 100 %, med inledande provanställning på sex månader och tillträde enligt överenskommelse. Vår kundtjänst sitter i lokaler i Stockholm Barkarby.
På POWER är vi stolta över att kunna erbjuda ett väl förberett utbildnings- och utvecklingsprogram och vi gör allt möjligt för att du ska kunna utvecklas och ta ditt nästa steg i din karriär. Möjligheterna är många och utbildning kommer att vara något av det första du introduceras till. Det är viktigt för oss att du hela tiden har rätt information och kunskap för att bli framgångsrik i ditt jobb, samt en ledare som ser dig, stöttar dig och ger feedback.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. Ditt uppdrag är att ge våra kunder en förstklassig serviceupplevelse – oavsett om det gäller en produktfråga, reklamation eller leverans. Du kommer att hantera kundärenden via telefon, e‑post och chatt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Besvara inkommande kundfrågor via telefon, mejl och chatt
- Hantera reklamationer och returer
- Ge support kring våra produkter, tjänster och beställningar
- Besvara order- och leveransfrågor
- Samarbeta med interna avdelningar för att lösa kundärenden på bästa sätt
- Bidra till en positiv kundupplevelse i varje kontakt
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men inte ett krav)
- Är kommunikativ, lyhörd och har en positiv inställning
- Trivs i en miljö med högt tempo och snabba förändringar
- Behärskar svenska i tal och skrift – engelska är ett plus
- Har god datorvana och gillar att lösa problem
Vi har en vinnarkultur där vi når våra mål med mod, glädje och entusiasm. Våra värdeord är öppen, ärlig, proffsig och ”på”. Hos oss har du 100 % mandat men även 100 % ansvar.
Låter detta som något för dig? Då hoppas vi att du vill vara med i teamet!
POWER anser att jämställdhet, inkludering och mångfald är en styrka och välkomnar alla sökande.
Välkommen till möjligheternas arbetsplats hos oss på POWER!
Publicerad den
26-09-2025
Extra information
- Status
- Öppen
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Järfälla
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (erfaren)
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!