Inaktiv platsannons

Service Manager i Göteborg eller Stockholm

 Service Manager... Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar, som gör det digitala livet enklare och roligare. Ändå har den digitala revolutionen bara b...

Om tjänsten

 Service Manager Business

Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar, som gör det digitala livet enklare och roligare. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.

Det är här Telenor kommer in.

Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

 

Om tjänsten

Tycker du om att arbeta med kunder och processer? Vill du fortsätta att utveckla din fallenhet för att bygga relationer, både internt och externt? Är ”lösningsfokuserad, strukturerad och kommunikativ” ytterligare tre egenskaper som stämmer väl in på dig?

Då ser vi gärna dig som en ny kollega inom Telenor Professional Services, inom affärsområdet Business, som ansvarar för att bearbeta den svenska företagsmarknaden och offentlig sektor med Telenors heltäckande produkt- och tjänsteportfölj.

 

Vad gör en Service Manager?

Som Service Manager har du ansvar för att långsiktigt bygga upp, utveckla och förvalta kundrelationer i syfte att skapa nöjda kunder. Du kommer att följa upp och ta ansvar för kundens löpande driftfrågor och hålla i driftmöten med kund. Du arbetar kontinuerligt med förändringsarbete och processutveckling, både internt och gentemot underleverantör.

 

Passar du ihop med oss?

Vi söker dig som har:

–      Minimum 5 års erfarenhet som t ex Service Manager, projektledare eller motsvarande arbetsuppgifter och har dokumenterad erfarenhet av processutveckling

–     Erfarenhet av kundnära dialog och samverkan, helst inom B2B

–     Djup kompetens inom mobil kommunikation, fasttelefoni och datakommunikation

–     Du har ett eget driv, strukturerat arbetssätt och starkt kundfokus

–     Vana både vid att arbeta självständigt och som del av ett team

–     Erfarenhet från konsultverksamhet är en fördel

–     ITIL kunskap. Certifiering är en fördel

–     Eftergymnasial utbildning eller motsvarande branscherfarenhet

 

För att bli framgångsrik och lyckas i denna roll är din förmåga att utveckla kundrelationer på olika organisatoriska nivåer avgörande. Du har hög integritet och trivs i en roll där du arbetar för att göra kunden nöjd och har hela tiden en strävan att förbättra samarbetet.  Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och det är viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra. Vi inspirerar, vi håller vad vi lovar, vi visar respekt mot kunder och kollegor och vi gör saker enklare, vi är Telenor.

 

Placeringsort: Göteborg alt Stockholm. Resor ca 2 dagar/vecka vid placering i Stockholm.

 

Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen att söka tjänsten via länken Ansök nu. Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2017-10-31. Vi ser fram emot din ansökan!

Publicerad den

17-06-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg eller Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Marknadsföring / PR
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Marknadsföring / PR | Heltidsjobb (förstajobb)