Tele2 är ett internationellt bolag med helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer där lösningarna ska bidra till utveckling av effektivitet, relationer och affärer. Vi har utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.
Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.
Vi söker nu en Service Delivery Manager som självständigt driver och utvecklar relationen till våra IT arbetsplats kunder. IT arbetsplats omfattar bland annat tjänster som molnbaserad serverdrift, applikationssupport och klientsupport. Brinner du för teknik, service och kundnöjdhet? Då kan detta vara något för dig!
Målet är att upprätthålla en affärsrelation som är god, utvecklande och till nytta för såväl våra kunder som oss som leverantör. Detta uppnås bl.a. genom att säkerställa avtalade åtaganden genom målstyrning och uppföljning av tjänsteleveransen samt att kontinuerligt utveckla och optimera tjänsten och våra samarbeten med kunderna.
Som Service Delivery Manager blir du ansvarig kontaktperson mot ett antal av våra större kunder och bistår dessa genom att:
Det här är vad du har…
Minst 5 års erfarenhet av IT- och telekommunikation i en kundnära roll
Som person har du högt eget driv och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål. Du arbetar strukturerat och självständigt samtidigt som du är bra på att bygga relationer och skapa engagemang i interna och externa arbetsteam. Genom din servicekänsla, ärlighet och inställning att problem är till för att lösas, skapar du trovärdighet och värde för dina kunder. Du är lyhörd för kundens behov samtidigt som du är pedagogisk och har en naturlig pondus, vilket gör att du skapar goda och lösningsinriktade samarbeten med människor i olika roller och med olika personligheter. Du skapar affärsmöjligheter genom din förmåga att bygga långsiktiga relationer, ditt engagemang och din handlingskraft.
Det här är vad Tele2, kan ge dig…
… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
… stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.
… Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.
Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på www.tele2.se/karriar och läs mer.
Tjänsten är placerad i Malmö
Är du en av oss? Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 30:e November 2017.
01-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!