Inaktiv platsannons

Extrapersonal till Växel/Kundtjänst/Reception, Linköping

ISS Facility Services vision är bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

Om tjänsten

Våra tjänster på ISS Telefoni inom ISS Direct omfattar allt som i vid mening ingår i dagens möte med kund. Vi skapar en god miljö och arbetsglädje med en mängd servicetjänster så som växel, kundtjänst, jour, information samt reception.

På Universitetsjukhuset i Linköping ombesörjer ISS Facility Services bland annat växel, reception och kundtjänstnära tjänster för Region Östergötlands samtliga vårdinrättningar. Vi söker nu en växeltelefonist, kundtjänstmedarbetare och receptionist på deltid. Det är dig vi kommer kontakta vid vikariebehov, extrainsatta arbetspass eller täcka upp vid oplanerad frånvaro från ordinarie personal.

Arbetsbeskrivning:
- Ta emot, informera och vägleda i telefon
- Hantera larm
- Ansvara för att svara på allmänna frågor och ge hänvisningar och informationsförmedling, koppla och förmedla samtal samt ta emot meddelanden
- Bemanna IT jour
- Utfärda reservkort
- Bemanna kundtjänst för samtliga leveranser ISS utför på uppdrag av Region Östergötland
- Vid behov kunna bemanna någon av sjukhusets 3 receptioner

Egenskaper och personlighet: Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ (inom ramarna för verksamheten). Du ska trivas med att jobba i pressade och operativa situationer, vara artig, tålmodig, servicebenägen, ge bra bemötande och välartikulerad. Vi ser att du i grunden har ett stort intresse för kommunikation och kan uttrycka dig flytande i tal och skrift inom både svenska och engelska. Behärskar du även ett tredje språk är detta mycket meriterande. Du ska vidare trivas att arbeta i en öppen miljö med frågor och växelärenden i en operativ verksamhet med stundom mycket hög belastning. Du har möjlighet att tjänstgöra vid obekväma arbetstider så som kvällar och helger samt besitter förmåga att hantera det vårdnära mötet i telefon på ett professionellt och trevligt sätt! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Då vår arbetsplats skall spegla samhället i sin helhet respekterar vi och ger den bästa servicen oavsett etnisk eller religiös tillhörighet, ålder, kön eller sexuell läggning.

Vem är du?
- Du är en ansvarstagande och serviceinriktad person som gillar att arbeta efter målet nöjd kund, i syfte att upprätthålla goda och långsiktiga affärsrelationer.
- Du besitter en god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna föra samtal med människor från olika kulturer samt i olika skeenden och åldrar i livet.
- Du är en god ambassadör för företaget och delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.
- Du är beredd att rycka in där det behövs och kan acceptera arbetspass på kort varsel.
- Du är en självständig lagspelare som både kan planera dagen efter egen och andras kalendrar och behov.
- Du är beredd att ta ett stort eget ansvar och är van vid kund- och interna kontakter.
- Du gillar ordning och reda och finner tillfredsställelse i att lösa vardagliga problem och önskemål.
- Förmodligen i en tillvaro där du har en annan sysselsättning så som studier eller kan tänka dig varierande arbetstider.

Kvalifikationer:
- Lägst gymnasieutbildning meriterande om dessa är inom handel/administration, hotell/turism eller ekonomi.
- Allmän datorvana. - God kommunikativ förmåga.
- Mycket god svenska och engelska i tal och skrift.
- Övriga språk i tal och skrift ser vi som meriterande
- Serviceinriktad och ansvarstagande
- Positiv och självgående
- Erfarenhet som/av telefonist, växel, receptionist eller kundtjänst är meriterande.

Vad vi erbjuder:
Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara avgörande för ISS framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom tillgänglighet och service.

ISS har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt, både om du vill utvecklas som ledare eller som specialist. Tjänsten är med placering i Universitetssjukhusets lokaler i Linköping. Arbetstider varierar med schemalagda kvällar, helger inkl. storhelger.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut. Vid eventuell intervju kan du bli uppmanad att ta med utdrag från belastningsregistret. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan samt CV!

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Linköping
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Städning / Fastighetsskötsel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska