Om... På Kort Kundsupport hjälper vi bankens kunder främst med att spärra bankkort och betal- och kreditkort. Vi utreder även kortproblem och sänder nödkontanter/nödkort till våra kortkunder i utlandet, vägleder och supporterar kunder...
På Kort Kundsupport hjälper vi bankens kunder främst med att spärra bankkort och betal- och kreditkort. Vi utreder även kortproblem och sänder nödkontanter/nödkort till våra kortkunder i utlandet, vägleder och supporterar kunder med pågående kortreklamationer och kortbedrägeriärenden.
Tjänsten är heltid och arbetstiden är förlagd mellan kl 7.00 och 23.00 vardagar och helger.
Vi har ett högt tempo och som medarbetare på Kort Kundsupport behöver du vara stresstålig och tala och skriva svenska och engelska. Du behöver också ha en positiv attityd och god samarbetsförmåga. För oss är det självklart att alltid ha kunden i fokus och vi har mycket hög kundnöjdhet.
Du kanske tidigare har jobbat medGrundförutsättningar är att du lever bankens värderingar och vill jobba i kundmötet.
Som person är jag prestigelös och har en positiv inställning. Jag har lätt till skratt och ser lösningar på eventuella hinder. Jag stimuleras av att arbeta nära mina medarbetare och att tillsammans hitta vägar framåt för bättre arbetssätt, kundnytta och trivsel. Den positiva feedback jag får av mina medarbetare är att jag ser och syns, är ansvarstagande, engagerad och bra på att fördela ansvar i gruppen. Till det utvecklingsbara är att jag behöver bli än bättre på att delegera.
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
27-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!