Har du erfarenhet av bokföring, leverantörsreskontra och orderhantering och ser efter en deltidstjänst på 60-80 %? Vi söker dig som har ordningssinne och som trivs med att arbeta självständigt.
Företaget arbetar med cleantech och är idag en av de ledande aktörerna på sitt område. Verksamheten har vuxit stadigt sedan 2005 och är idag verksamt i både Europa och Asien. Företagets strategi är att fortsätta bidra till att förbättra miljön, vilket skapar en hållbar ekonomisk utveckling och initierar ett långsamt förbättringsarbete av vår planet.
I rollen som ekonomiassistent/administratör ansvarar du för sedvanligt kontorsarbete såsom orderhantering, inkommande och utgående telefonsamtal, post och scanning av fakturor. Du hjälper även företagets ekonomichef med löpande fakturering, enklare bokföring, leverantörreskontra och besvara offertförfrågningar.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och att du har anlag för siffror och system. Arbetet ställer krav på att du kan arbeta självständigt samtidigt som det är viktigt att du är prestigelös och kan be om hjälp när du behöver. Vidare är du driven och initiativtagande som gärna tar tag i saker. För att hålla ordning och reda tror vi att du är strukturerad och noggrann, och att du trivs med detaljorienterade uppgifter.
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
23-04-2025
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!