Inaktiv platsannons

Junior koordinator/ Leveranskoordinator till Telia Company i Kalmar

Har du en en god förståelse för leveransprocesser och trivs i en roll där du får hålla i många trådar? Vi söker dig som har en administrativ förmåga och kommer till din rätt när du får arbeta som spindeln i nätet.

Arbetsbeskrivning:

Om företaget

Tjänsten är hos den största telekomoperatören, Telia Company. Här erbjuds du en arbetsplats som är en framtidsverksamhet och utvecklar spännande tjänster och funktioner till kunder.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd hos Bravura under 6 månader. Därefter kan det finnas möjlighet till förlängd konsultperiod.

Arbetsuppgifter

Rollen som koordinator är bred och dina arbetsuppgifter kommer innefatta allt från orderhantering till returer och reklamationsärenden av Telias samtliga produkter i deras interna system. Du kommer hantera statusuppföljningar på ordersidan och utredningar vid leveransfel. Minst en gång om dagen tar du tid till att ta emot samtal och besvara frågor i en telefonväxel och delegera vidare till tekniker och orderhandläggare samt kontinuerligt hantera den gemensamma mailbrevlådan. Du ingår i ett tight team om fyra personer och jobbar främst med intern koordinering mot orderhandläggarna och tekniker, men kan även komma att hantera kundkontakt mot företagskunder.

Vad vi erbjuder:

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.



  • Start: 24 mars
  • Plats: Kalmar
  • Lön: 22 000-24 000 kr/ mån

Vad vi ber om:

  • Gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av administration och service
  • God kunskap i Office-paketet
  • Datorvana och god förståelse av affärssystem
  • Svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas och trivas i rollen är du en kommunikativ och lösningsorienterad person och du ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ. Tjänsten innebär ett helhetsansvar för organisationens kundärenden och därför behöver du arbeta på ett professionellt, effektivt och engagerat sätt.

Ansök

Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Status
Stängd
Ort
Kalmar
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Ansvarig för
Leveransporcesser, administration
Typ av jobb
Logistik / Transport, Försäljning / Inköp
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Kalmar | Försäljning / Inköp | Logistik / Transport | Heltidsjobb (förstajobb)