Inaktiv platsannons

Kundservice Franska/Holländska till Footway (via Bravura) i Stockholm

Talar du franska eller holländska och brinner för att ge god kundservice? Är du engagerad och vill vara en del av ledande Footway där man månar om kulturen internt? Sök då den här tjänsten!

Arbetsbeskrivning:

Om företaget

Footway är en online-skobutik som grundades 2010 och växer så det knakar. I dagsläget har deras hemsida besök av 2-3 miljoner skoälskare varje månad och deras vision är att bygga upp den bästa online-skobutiken någonsin. På Footway arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. På huvudkontoret i Kista sitter 35 personer. De anställda arbetar nära tillsammans och den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.

Det är ett ungt företag som expanderar – nu har du chansen att bli en viktig person med på den resan.

Arbetsuppgifter

Som holländsk- eller fransktalande kundservicehandläggare arbetar du huvudsakligen med kundservice mot just holländska eller franska kunder men även mot den svenska marknaden. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkter och beställningar och hanterar även orders och returer samt hjälper till med vissa kampanjer. Rollen innebär ett landsansvar över din marknad vilket bland annat innebär att du säkerställer att servicenivåer upprätthålls, kontrollerar så att översättningar är korrekta och rapporterar till teamet. 

Du ingår i kundtjänstteamet som består av 10 personer och arbetar nära andra kollegor på avdelningen där mejl och telefon är dina främsta verktyg är det viktigt att du trivs med det.

Vad vi erbjuder:

  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Plats: Kista, Stockholm
  • Lön: Enligt överenskommelse

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av servicerelaterat arbete är meriterande
  • Flytande i tal och skrift på franska eller holländska och svenska
  • God datorvana

Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Du är prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på utvecklas. Eftersom att företaget präglas av en positiv attityd och inställning är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, bör du trivas med att lösa.

Ansök

Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Ansvarig för
Kundservice över telefon och mejl
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Franska, Svenska, Nederländska