Arbetsbeskrivning:
Som innesäljare på Kundcenter svarar du på inkommande samtal från våra kunder för våra sakförsäkringsprodukter inom privatmarknaden. Det kan gälla nyteckning, ge service kring redan gällande försäkringar samt ge information kring våra produkter och handläggningsrutiner. Du arbetar även med att skicka ut och administrera blanketter och informationsmaterial till våra kunder. Kundkontakten sker framförallt över telefon, men även genom mail och brev.
Vad vi erbjuder:
- Länsförsäkringar är inte ett företag, utan flera. Runt om i landet finns 23 självständiga och kundägda länsförsäkringsbolag som tillsammans äger Länsförsäkringar AB med dotterbolag i Stockholm.
- Det finns många möjligheter inom vår bolagsgrupp, bank och försäkring är mycket mer än du tror.
Vad vi ber om:
- Ingen utbildning krävs.
- Har du utbildning inom kommunikation eller försäljning är det meriterande.
- Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning via telefoni och har språkkunskaper utöver svenska.
- Du är en driven och nyfiken person med känsla för service och en vilja att hjälpa våra kunder på bästa sätt.
- Vi ser även att du är strukturerar, ansvarstagande med ett ödmjukt sätt.
- Vi söker dig som kan arbeta under perioden 1 juni t o m 15 augusti 2018.
Ansök
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
Extra information
- Status
- Stängd
- Ort
- Borlänge
- Typ av kontrakt
- Sommarjobb
- Ansvarig för
- Sommarjobb - Kundcenter
- Typ av jobb
- HR / Management, Försäljning / Inköp
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska