Tele2 är ett internationellt bolag som levererar helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer. De verkar på en marknad som ständigt växer och förändras och har en förväntan på sig att alltid leverera nya och bättre lösningar. Självklart vill Tele2 möta dessa krav, därför blir hur de arbetar och vilka de är deras nyckel till framgång. De söker nu en Supporttekniker till Tech Support Networking Solutions som ansvarar för LAN/WLAN-tjänster gentemot deras företagskunder. Tele2 erbjuder stora utvecklingsmöjligheter där dina intressen och mål beaktas.
Du kommer tillsammans med ett team ansvara för teknisk support och incidenthantering av Tele2s LAN/WLAN-tjänster, ett snabbt växande produktområde inom Tele2. Via ett ärendehanteringssystem tar du emot ärenden från företagskunder och ditt ansvar är att felsöka och utforma helhetslösningar som tillgodoser kundens behov samt att hålla kunden informerad under arbetets fortskridande. Rollen innebär även en tät kontakt med underleverantörer, fälttekniker och andra interna avdelningar och de tekniska ärendena du hanterar är av olika svårighetsgrad och omfattning.
Rollen ställer krav på både dina tekniska samt kommunikativa färdigheter. Du ingår i ett team om åtta personer med god sammanhållning som har ett nära samarbete och hög grad av kompetensutbyte.
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
27-03-2024
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!