Har du erfarenhet av att arbeta inom kundreskontra, och vill komma in i ett rutinerat gäng på ett stort och välkänt företag?
Om tjänsten
SJR söker nu för Green Cargo’s räkning en ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra. Du kommer att få arbeta brett med hela flödet inom kundreskontra, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta
Du kommer att ingå i ett redovisningsteam om 5 personer, och du rapporterar till chefen för kund- och leverantörsreskontra. Green Cargo sitter i ljusa och fina lokaler i Solna, med närhet till goda kommunikationer.
Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet av löpande arbete inom kundreskontra. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet, och du har erfarenhet av att ha arbetat i större affärssystem. Du har goda kunskaper i Excel, och det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP.
Som person är du snabblärd, noggrann, strukturerad och har en god servicekänsla. Du är flexibel och öppen för förändringar, och du är en teamspelare med god förmåga till samarbete.
Vi ser fram emot din ansökan!
05-06-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!