Inaktiv platsannons

Koordinerande administratör till internationellt företag i Göteborg

Är du en positiv och serviceinriktad person som söker en varierande tjänst inom administration? Vi söker nu dig som vill arbeta som koordinerande administratör. Är du tillgänglig omgående och är redo för en nästa utvecklande tjänst?

Om tjänsten

Välkommen med din ansökan redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som administratör att arbeta på ett företag som kännetecknas av samarbete, glädje och positiv energi. Dina arbetsuppgifter innefattar administration, fakturering och returhantering. Du tar emot och lägger in inköpsorder och har löpande kontakt med kund och leverantör. Vidare stöttar du säljteamet med utskick till kunder och ordnar med inbjudningar till event och aktiviteter. Du samarbetar med övrig personal i allmänt förekommande frågeställningar från kund och har löpande kontrakt med övriga avdelningar, så som inköp och försäljning för att möta kundens behov.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en administrativ tjänst och trivs i en tjänst med ett brett kontaktnät. Du behöver ha en hög servicenivå och trivas med att ha mycket kontakt både inom och utanför företaget. Du kommer arbeta mycket i MS Office, särskilt Excel varför det är viktigt att du känner dig bekväm i programmet.

Som person är du prestigelös och lösningsorienterad. Du har ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta självständigt. Då du kommer att ha daglig kontakt med såväl interna som externa personer trivs du i en social roll där din kommunikativa sida kommer väl till användning. Är du dessutom en ansvarstagande och noggrann person som trivs med varierande arbetsuppgifter har du hittat rätt! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej