Inaktiv platsannons

Erfarna löneadministratörer och specialister! i Helsingborg

Om tjänsten


Har du erfarenhet av att arbete med lön? Är du en flexibel person som drivs av god service samtidigt som du vill vara med och utveckla? Till vår konsultverksamhet söker vi nu erfarna administratörer och specialister inom lön.


Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter varierar beroende på kundens behov. Vanligast är att du hanterar hela löneprocessen; allt ifrån att kontrollera registrerad rapportering från medarbetarna och bearbetning av lönedata till slutlig utbetalning av lön. Du stämmer av bokföringsunderlag och övriga ekonomiska rapporter kopplade till lön och är ett stöd till såväl cheferna som de anställda i diverse löne- och avtalsfrågor.  

Hos flera av våra kunder ligger det i ditt uppdrag att utveckla och förbättra processerna kring lön i syfte att förenkla och förbättra för både medarbetare, chefer och den egna avdelningen.


Lämplig bakgrund

Du har arbetat med lön tidigare, gärna på medelstora eller stora bolag. Om du har arbetat med att utveckla processerna inom lön är det meriterande. Likaså om du är specialist inom något specifikt område inom lön. Du drivs av att förbättra och förenkla och du trivs med förändringsarbete. Du är flexibel och prestigelös med en hög servicenivå.  Att du är strukturerad, noggrann och håller deadlines ser vi som en självklarhet. Du arbetar gärna självständigt med dina egna ansvarsområden samtidigt som du trivs med samarbete och att vara del av ett team.

Du har god förståelse i, och talar, både svenska och engelska. Erfarenhet av ett större affärssystem, t.ex. Agda, är meriterande.  

Våra uppdrag är på både del- och heltid och finns just nu i Malmö och Helsingborg.


Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Helsingborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej