Inaktiv platsannons

Customer Service med kunskap i SAP i Göteborg

Om tjänsten

Har du bred erfarenhet av orderadministration och söker en ny utmaning?  Vi söker dig som har erfarenhet av SAP och trivs i en varierad roll med stort ansvar. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda chanser till anställning hos kund där efter. Kunden har sitt kontor i centrala Göteborg och präglas av en gemytlig och familjär stämning. Företaget är en del av en större koncern som är verksamma inom stålindustrin. 

Tjänstebeskrivning
I din tjänst som Orderhanterare och Customer Service så kommer du att arbeta i en bred och viktig roll där du har kontakt med både kunder och fabriker. Dina uppgifter handlar bland annat om att ta emot och administrera order, sköta kontakten med kunder och leverantörer samt viss fakturering. Du kommer i din tjänst att även bevaka lagernivåer samt hålla kontakt med transportörer och vid behov boka frakter.

Din bakgrund
Har du tidigare erfarenhet ifrån orderhantering och kundkontakt har du goda förutsättningar för att axla din nya tjänst. Vår kund arbetar i SAP och vi ser gärna att du har arbetat i systemet tidigare. Utöver svenska behöver du även behärska engelska i tal och skrift då du kommer ha mycket kontakt med kunder och kollegor runt om i Europa.Har du kunskap i danska är det mycket meriterande. Du trivs i en bred och omväxlande roll där du får en central funktion.

Du är en god kommunikatör och trivs i en social roll där du har många olika kontaktytor. Som person är det viktigt att du är ansvarstagande och kan planera ditt eget arbete. Du kan själv organisera och prioritera i ditt arbete och klarar att fatta självständiga beslut. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Ekonomi / Juridik
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Ekonomi / Juridik | Deltidsjobb