Har du erfarenhet av att arbeta inom leverantörsreskontra, och vill komma in i ett rutinerat gäng på ett stort och välkänt företag?
Om tjänsten
SJR söker nu för Green Cargo’s räkning en ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra. Du kommer att få arbeta brett med hela flödet inom leverantörsreskontra, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta
Förutom ovanstående kommer du även att se till att betalningar genomförs, och du kommer även att bidra till att utveckla processer och rutiner inom reskontraområdet.
Du kommer att ingå i ett redovisningsteam om 5 personer, och du rapporterar till chefen för kund- och leverantörsreskontra. Green Cargo sitter i ljusa och fina lokaler i Solna, med närhet till goda kommunikationer.
Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet av löpande arbete inom leverantörsreskontra och därför snabbt kan sätta dig in i arbetet. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet, och du har erfarenhet av att ha arbetat i större affärssystem. Du har goda kunskaper i Excel, och det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP.
Som person är du snabblärd, noggrann, strukturerad och har en god servicekänsla. Du är flexibel och öppen för förändringar, och du är en teamspelare med god förmåga till samarbete.
Vi ser fram emot din ansökan!
08-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!