Vill du arbeta med kontorelaterade frågor i en administrativ roll? Vill du även arbeta kontoavstämningar samt AML? Har du arbetat med backoffice tidigare kan du vara den vi letar efter!
Nu hjälper vi på SJR en mindre bank att hitta deras nästa backoffice medarbetare! Uppdraget inleds med 6 månaders konsultuppdrag och därefter är tanken att anställningen går över till kund. Här välkomnas du in i en grupp som består av 10 personer där ditt närmaste team består av 4 personer. Tillsammans är ni ansvariga för att ge utmärkt service till bankens kunder. Tjänsten innebär många kontaktytor med både mäklare och samarbetspartners.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av backoffice relaterade frågor. Du kommer även hjälpa kunder med exempelvis kontorelaterade frågor samtidigt som du är ansvarig för kontoöppningar och flyttar av likvida medel. Du kommer även utföra kontroller kopplade till AML. Du kommer även sköta avstämningar av bankens konton.
Din bakgrund
Vi letar efter dig som arbetat med backoffice relaterade arbetsuppgifter tidigare. Meriterande är om du har en Swedsec-licens. Utöver erfarenhet får du gärna ha en eftergymnasial utbildning mot ekonomi. Du är inte främmande för ett högt arbetstempo och en stundtals hög arbetsbelastning. I och med att rollen är kommunikativ trivs du i en roll där du får arbeta varierat med både intern och extern kontakt.
Du levererar alltid med kvalitet och alltid med en hög servicekänsla. Du gillar att ta för dig på ett ödmjukt sätt och du samarbetar gärna med dina kollegor. Hos vår kund uppskattas en drivkraft och egna initiativ.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!