Till vår kund söker vi nu en Koordinator som kommer arbeta med planering, koordinering och administration. Vår kund är ett stort internationellt bolag som sitter i centrala Göteborg och du kommer ingå i ett team på totalt tre personer. Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 18 månader med chans till förlängning där efter.
Urval och intervjuer kommer ske löpande då behovet är omgående så sök tjänsten redan idag!
Tjänstebeskrivning
I den här rollen kommer du arbeta med att planera in och boka tider för revisioner ute hos företagets kunder. Vår kund arbetar mot företag verksamma inom en lång rad olika branscher och du kommer därför ha många kontaktytor både internt och externt över både telefon och mail.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har något eller några års vana att arbeta över telefon och med administrativa uppgifter, gärna i en koordinerande roll där du fått vana av att hantera många uppgifter samtidigt. Kanske har du arbetat med kundtjänst, ordermottagning eller i en mer administrativ roll tidigare men nu vill ha mer kundkontakt. Viktigt är att du kan ge detaljerna i arbetet den uppmärksamhet de kräver utan att tappa fart i arbetet samt att du har lite skinn på näsan och kan driva ditt eget arbete framåt.
Du behöver god IT-vana och dessutom behärska både svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen på företaget sker på båda språken.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!