Vi söker nu dig med ett par års erfarenhet av redovisning, och som vill ta steget in i auktionsbranschen!
Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent, som kommer att arbeta med det dagliga löpande ekonomiarbetet.
Du ansvarar för att hantera och betala leverantörsfakturor samt för att sköta den löpande bokföringen. Därtill utför du utbetalningar till säljare av auktionsföremål och har dialog med både köpande kunder och med säljare på telefon och mail kring detta.
I arbetsuppgifterna ingår även att sköta administration kring auktionerna, så som att lägga upp och ta ner auktioner.
Du ingår i ett team med två ekonomiassistenter samt en redovisningsekonom och rapporterar till CFO i Danmark. Vår kund är en välkänd auktionsplattform, och sitter i Frihamnen i Stockholm.
Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi söker dig som är van vid att driva ditt arbete framåt självständigt och som trivs med att ta ansvar. Du lägger stor vikt vid att leverera i tid och med kvalitet samt är noga med detaljer. Därtill kan du hantera en periodvis hög arbetsbelastning och har en god struktur i arbetet där du uppskattar att arbeta efter givna rutiner.
Tveka inte att söka redan idag!
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!