SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent för uppdrag med start omgående hos en av våra kunder med kontor på Ringön i Göteborg. Uppdraget beräknas löpa ca sex månader med eventuell möjlighet till anställning på sikt.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
Som ekonomiassistent ansvarar du för att administrera och ta emot åkaravräkningar samt avvikelser kring dessa. Du kommer även att arbeta med kundbonusar och krediteringar.
Vi tror att du har relevant utbildning på minst gymnasienivå och har minst 6 månaders erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är tillgänglig omgående. Som person är du prestigelös och effektiv, samtidigt som du är noggrann i ditt arbete. Du är stresstålig, har god samarbetsförmåga och är social och framåt.
Ytterligare information om uppdraget
Företaget har lokaler på Ringön i Göteborg och arbetstiderna är flexibla mellan 8-17. Tjänsten är på heltid.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!