Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Arbetsbeskrivning
Som Area Manager på Office Management är du en viktig del i vår framgång. Du kommer bli expert inom Dokumenthantering med målet att du på sikt ska bredda dig inom fler affärsområden och kunna erbjuda en helhetslösning. Inom detta affärsområde erbjuder vi företag olika lösningar gällande dokumenthantering, exempelvis olika modeller på skrivare och kopiatorer. Du kommer bland annat att:
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig med ett stort engagemang och intresse för försäljning. För att lyckas i rollen ska du ha en positiv grundinställning, vara hungrig på att göra affärer samt nyfiken och lyhörd på varje kunds specifika behov. Vidare ska du ha:
Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge samt i Finland och målet är att bli nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor. För att kunna nå dit samarbetar vi med marknadens bästa leverantörer och har drivna, ambitiösa och viljestarka medarbetare som arbetar målfokuserat och har roligt på jobbet. Läs mer på www.officemanagement.se.
Start: 13 augusti
Lön: Garanti, bonus och provision
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som Area Manager hos oss på Office Management.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!