Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Jobbar du med försäljning idag och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Eller vill du börja din säljkarriär hos oss?
Office Management är idag nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation & kontor och söker dig som vill vara med på en expansiv resa framåt.
Vi på Office Management vet att det som krävs för att bli en bra säljare är att ha ett starkt erbjudande. För att lyckas extremt bra behöver man en tydlig säljprocess, kontinuerlig utveckling och en kultur där kollegor stöttar och motiverar varandra. Man behöver också ha en chef som gör det lilla extra. Här på Office Management har vi allt detta och skapar säljare i världsklass.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat förbrukningsmaterial, kaffemaskiner, städtjänst, entrémattor och andra kundspecifika önskemål. Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock över hela samarbetet.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vem är du?
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
16-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!