Då har Plantagen din nästa tjänst!
Plantagen söker en självständig och driven import och export manager till deras kontor i Barkaby. Du kommer att jobba med hela flödet och i en internationell miljö. Du välkomnas till ett prestigelöst och härligt gäng kollegor.
Arbetsuppgifter;
Du kommer att vara den personen på Plantagen som har det övergripande ansvaret för att deras import och export fungerar på bästa sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;
I den här tjänsten ställs det krav på att du tar ett helhetsansvar och du kommer att ha mycket kontakt både internt med de olika avdelningarna men även externt. I denna bransch händer det mycket så du måste trivas i en föränderlig miljö. Du kommer inte att ha något personalansvar inledningsvis.
Kvalifikationer;
Du ska ha en universitetsutbildning inom ekonomi eller logistik. Du ska ha jobbat minst i 3 år med export och import av konsumentvaror. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och du har mycket goda datakunskaper, framför allt i Excel.
Du drivs av att prioritera, organisera och planera. Du gillar att lösa problem samtidigt som du har ett helikoptertänk för processerna. Du är självgående och kan driva ditt jobb framåt, du är effektiv och har lätt för att fatta snabba beslut. Du jobbar prestigelöst och är flexibel samtidigt som du är kommunikativ. För att trivas hos Plantagen sprider du härlig energi omkring dig.
27-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!