Inaktiv platsannons

Operativt ansvarig kundservice - Dagens industri och BBM i Stockholm

Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.

Om tjänsten

Arbetsuppgifter

Kundservice växer och får en större, viktigare och centralare funktion i hela organisationen och därför söker vi nu en engagerad, systemkunnig person med vilja att utvecklas i ett kundserviceteam.

Du kommer att agera som spindeln i nätet mot externa bolag, utvecklingsteam och övriga organisationen.

Tjänsten innefattar att kunna arbeta i ett högt tempo, driva processer och jobba tätt ihop med
leverantörer, läsarintäkter och utvecklingsteamet.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från att leda ett kundserviceteam eller organisation och är van att stå på scen.

Du rapporterar och stödjer Head of Customer Service och säkerställer våra kunders välbefinnande.

Det är meriterande om du har goda kunskaper i:

  • Kayak
  • Service +
  • AX
  • SalesForce
  • Zoura
  • Upsales
  • Cbase

då detta är de system vi arbetar i. Dessutom ser vi gärna ngn med goda kunskaper inom ekonomi eller redovisning, erfarenhet från B2B och prenumereade affärer.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av att:

  • Felanmäla buggar och fel till vår utvecklingsavdelning samt att följa upp på dessa.
  • Säkerställa att kampanjer och informationsflöden fungerar mellan alla kanaler och att kundservice är informerade.
  • Ha en fördjupad kunskap i våra olika system och en förståelse hur dessa kommunicerar med varandra.
  • Registrera beställningar, avbeställningar, uppehåll, reklamationer och adressändringar till interna organisationen.
  • Följa upp och utmana befintliga KPI:er.
  • Kvalitetssäkra leverantörers utbildningar och material.

En tjänst - Heltid 100 %

Publicerad den

09-05-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej