Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.
Kundservice växer och får en större, viktigare och centralare funktion i hela organisationen och därför söker vi nu en engagerad, systemkunnig person med vilja att utvecklas i ett kundserviceteam.
Du kommer att agera som spindeln i nätet mot externa bolag, utvecklingsteam och övriga organisationen.
Tjänsten innefattar att kunna arbeta i ett högt tempo, driva processer och jobba tätt ihop med
leverantörer, läsarintäkter och utvecklingsteamet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från att leda ett kundserviceteam eller organisation och är van att stå på scen.
Du rapporterar och stödjer Head of Customer Service och säkerställer våra kunders välbefinnande.
Det är meriterande om du har goda kunskaper i:
då detta är de system vi arbetar i. Dessutom ser vi gärna ngn med goda kunskaper inom ekonomi eller redovisning, erfarenhet från B2B och prenumereade affärer.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av att:
En tjänst - Heltid 100 %
09-05-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!