Om tjänsten
Arbetsuppgifter
Bonnier Healthcare söker en ny medarbetare till teamet
Det här gör en digital produktionsassistent på Bonnier Healthcare:
- First line support via e-post och telefon.
- Ansvarar för koordinering och kampanjadministration för våra kunders banners, natives, sponsrade mejlutskick mm.
- Trafficarbete som bokning och implementering av kampanjer och annonskoder.
- Optimering och säkerställande av leverans enligt bokning.
- Kontakt med kunder vad gäller material och leverans av statistik och rapporter.
- Säkerställer att vår leverans till kund alltid är av högsta kvalitet.
- Supportar säljteam med rapporter och statistik.
- Uppdatera data i våra verktyg via skript och i SQL.
Vi söker dig som:
- är mycket strukturerad, noggrann, ansvarstagande och bra på att prioritera.
- känner stolthet i att göra ett bra jobb.
- har vana att jobba i digitala verktyg.
- har kunskaper i Photoshop, Microsofts Officepaket samt kunskaper i HTML och förståelse för hemsidors uppbyggnad.
- förstår sambandet mellan teknik, försäljning och kundnytta och vilja vara med i utvecklingsarbete av dessa.
- kan formulera sig korrekt och säljande på svenska och engelska.
- har erfarenhet av liknade arbetsuppgifter.
Tillträde: Omgående
Arbetstid: Heltid
Extra information
- Status
- Stängd
- Ort
- Stockholm
- Typ av jobb
- Kontor / Administration , IT
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej