SJR söker en löneadministratör för ett uppdrag hos vår kund med start i augusti. Tjänsten kommer inledningsvis pågå under 6 månader som SJR konsult och kan därefter förlängas. Tjänsten är på deltid 20-25 %. Företaget är beläget på Hisingen.
Vad innebär rollen?
Som löneadministratör ansvarar du för hela löneprocessen, från löneunderlag till kontrolluppgifter för bolagets ca 80 anställda. Tjänster innebär att vara rådgivande mot HR och tillsammans med HR utveckla rutiner och behov för att säkerställa en korrekt hantering.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vem söker vi?
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller lön, gärna några års arbetslivserfarenhet samt goda kunskaper i Excel.
Bolaget använder Visma och det är en fördel om du har erfarenhet från detta bokföringssystem sedan tidigare. Som person är du noggrann, driven och har hög integritet. Du är en självständig person, har god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra människor.
Ytterligare information om uppdraget
Uppdraget är på 20-25 %.
30-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!