Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Är du en strukturerad och serviceminded person som vill jobba på en arbetsplats med högt i tak och mycket energi? Då kan den här tjänsten hos oss vara ett perfekt nästa steg i din karriär!
Arbetsbeskrivning
Som Quality Assurance kommer du primärt att arbeta med hanteringen av koncernens supportavtal, hantera säljordrar samt ansvara för koncernens registerunderhåll. Det innebär bland annat att:
Utöver det kommer du ha mycket telefon- och mejlkontakt med både kunder och kollegor. Du kommer arbeta i ett team om sju personer.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av administrativa- eller ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du ska trivas med administrativa arbetsuppgifter samt att dagligen ha kontakt med kunder och kollegor, primärt över mejl och telefon. Vi ser att du är en driven, strukturerad och effektiv person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och tar egna initiativ.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.
Start: 1 september, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Kista
Arbetstider: Heltid
Lön: Fast månadslön
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som Quality Assurance hos oss.
08-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!