SJR söker en ekonomiassistent till uppdrag hos vår kund med start i mitten av augusti. För rätt person finns möjlighet att tjänsten övergår i en tillsvidareanställning hos kundföretaget. Vår kund sitter i trevliga lokaler på Eriksberg.
Vad innebär rollen och vem söker vi? Som ekonomiassistent ingår du i ett ekonomiteam om 4 personer och arbetar fullt ut med leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar och reseräkningar.
Vi tror att du har relevant utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på ett mindre eller medelstort bolag. Vår kund använder sig av Hogia som affärssystem vilket gör det till ett plus om du har erfarenhet av det sedan tidigare. Då bolaget har tyska ägare förekommer det viss engelska så toppen om du känner dig bekväm med det.
Som person är du flexibel och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter samtidigt som du är öppen och drivande då det är mycket kontakter i rollen.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!