Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.
Vill du vara med och bygga morgondagens TV-landskap i Sveriges ett av största kommersiella mediehus? Då bör du läsa vidare i denna annons.
Bonnier Broadcasting är just nu mitt inne i den största transformationen sedan reklam-TV kom till Sverige. Användare lämnar linjär-TV, samtidigt som en ny marknad håller på att växa fram där internationella och inhemska aktörer är med och formar landskapet.
Det här innebär bland annat att användare blivit mer aktiva i sitt tittande. De väljer själva när, var och hur de tittar istället för att rätta sig efter en tablå. De ställer krav på att tjänsten ska känna användare och vad den vill ha, vid varje givet tillfälle.
Det här ställer också krav på oss analytiker att förstå behoven från våra användare och hur vi kan tillgodose dem för att bygga en bättre och mer relevant TV-upplevelse, oavsett var användaren befinner sig.
Om du tycket att detta låter som en spännande utmaning och någonting du skulle vilja vara en del av så föreslår vi att du fortsätter att läsa.
Som digitalanalytiker med inriktning mot konverteringsoptimering kommer du att få jobba med att utveckla morgondagens TV-tjänster i tätt samarbete med produkt- och affärsutvecklare.
Vem är du?
01-05-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!