Studerar du en eftergymnasial utbildning inom IT? Letar du efter ett meriterande extrajobb, på ett välkänt företag? Vi på Lindex söker en Service desk-medarbetare.
Vad kan vi erbjuda dig? Lindex är ett internationellt modeföretag med totalt cirka 5000 anställda. Vi har cirka 480 butiker i 18 olika länder och vi erbjuder även online shopping. Att vara en del av Lindex innebär att du får arbeta i en spännande, föränderlig och inspirerande miljö. Vi arbetar utifrån vår vision “Empower and inspire women everywhere” och våra värderingar ”We act sustainable, empower each other, seek constant improvement, make business oriented decisions and make it simple”.
Arbetsuppgifter I rollen som Service desk-medarbetare är du en del av Lindex IT-avdelning, som består av över 60 personer. I Service desk- teamet arbetar du brett med olika arbetsuppgifter, då du besvarar inkommande samtal från kontors- och butikspersonal och arbetar i ärendehanteringssystemet ServiceNow. Du supportar olika länder, varav engelska är vanligt förekommande, som även är vårt koncernspråk. Rollen innebär att du arbetar med bland annat installationer, accesser och du hanterar beställningar av IT-produkter. Ärendena rör allt från skrivare och datorer till kassasystem och kortterminaler i någon av våra butiker.
För att trivas i rollen har du ett stort IT intresse, du inser vikten av att ge förstklassig service och du har lätt för att kommunicera. Du är även lösningsfokuserad och tycker om att hitta lösningar på problem. Du har lätt för att självständigt driva ditt arbete framåt och ta reda på information, samtidigt som du arbetar bra i team och gärna delar med dig av dina kunskaper. Vi söker dig har viljan att lära och vi ser gärna att du vill utvecklas tillsammans med oss!
Rekrytering sker löpande, ansök idag!
15-04-2025
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så länkas du vidare till Lindex egna anmälningsformulär!
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!