Inaktiv platsannons

Leveranskoordinator inom AV-teknik i Stockholm

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.

Om tjänsten

Om du trivs med att arbeta tillsammans med kunder och drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar, då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen. Nu söker vi på Office Management en leveranskoordinator till vårt tjänsteområde Visuell kommunikation. 

 

Arbetsbeskrivning: 
Som koordinator inom AV-teknik är du spindeln i nätet och har en nyckelfunktion när det handlar om att vara navet mellan säljare, kunden och teknikern. Rollen innefattar mycket administrativt arbete med varierande arbetsuppgifter.  

Arbetsuppgifter som ingår är bland annat: 

  • Koordinering av leveranser inom AV-teknik
  • Vara behjälplig mot kunder eller de som arbetar direkt för våra kunder
  • Ansvara för inköp
  • Lagerhantering
  • Offerthantering
  • Administrera kundärenden 

 

Erfarenhet och personliga egenskaper:
Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara utåtriktad, kommunikativ och hög servicekänsla ser vi som en förutsättning. Du kan även uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande. Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas långsiktigt. Körkort är ett krav. 

 

Vi erbjuder dig: 

En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat: 

  • Fredagsfrukost 
  • kick-offer 
  • rikslunchkort 

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid 

Tjänst: Heltid 

 

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten.

Publicerad den

20-04-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)