Har du erfarenhet av att arbeta med försäljning eller inom fordons- eller försäkringsbranschen? Trivs du i mötet med kunder och vet hur du knyter ihop en affär?
Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär och vill jobba med B2B-försäljning i ett snabbväxande och spännande företag med starka produkter.
Huvuduppgift:
Som Account Manager är den primära uppgiften att utveckla säljdistriktet. Detta görs genom att kontraktera nya kunder samt vidareutveckling av befintliga kunder. Fokus ligger på mindre och medelstora fordonshandlare. Bearbetning av kunder/prospekt kopplade till strategiska samarbeten ingår också. Du utgår ifrån hemmet och ditt arbetsområde är Stockholm med omnejd inklusive Mälardalen.
För att lyckas i tjänsten krävs följande kvalifikationer:
- Erfarenhet från sälj (B2B) i motorbranschen alternativt försäkringsbranschen
- Erfarenhet från uppsökande försäljning
- Har driv, entusiasm och hög servicevilja
- Kan arbeta strukturerat och självständigt
- Har goda kunskapar i Officepaketet
- Svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande
Vi erbjuder:
- En viktig och central position i företaget
- Solida och marknadsledande produkter
- Möjlighet för rätt person att bidra i ett spännande tillväxtföretag där kvalitet och långsiktighet står i fokus
- Stor grad av självständighet i jobbet
- Trivsamma kolleger med stor erfarenhet från branschen
- Nödvändiga arbetsredskap och utbildning
Arbetet innebär en del resande och du utgår från hemmakontor. Säljplanering sker i samråd med försäljningschefen.
Om du vill arbeta i ett tillväxtföretag där tempot tidvis är högt med öppenhet och engagemang är du välkommen med din ansökan. Urval sker löpande.
Tillsvidareanställning, provanställning 6 mån
Månadslön; fast + rörlig del
Körkort är ett krav
Ansökan skickas till: Vi "Ansök nu"
Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta försäljningschef Tobias Moberg på eller tel. +46 0735-067165.