Inaktiv platsannons

Customer Relations hos TechBuddy i Stockholm

Vill du jobba på en snabbt växande startup? En arbetsmiljö där vi har högt i tak och alltid peppar varandra. Ingen dag är sig lik. Vi är ett familjärt bolag med mycket värme och vi söker dig som är social och har ett extra gott öga för kundservice.

35 - 40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning:

TechBuddy är en startup som grundades 2016 och är en del av affärsmodellen ”sharing economy”. Idag är företaget rikstäckande i Sverige och har även expanderat till Spanien. Sedan start har företaget fått med sig stora partners så som: Telia, Digital inn, Media Markt, Tele2 med fler.

Med oss kan du vara med och hjälpa förändra elektronikbranschen. Konsumenterna är redo att ta nästa steg, men behöver hjälp att komma över de hinder som idag finns, vi är den hjälpen. Var med oss och hjälp kunden med dess nuvarande teknik och även ge råd så kunden aldrig blir missnöjd.

Vi engagerar oss i att säkerställa att produkter produceras på ett ansvarsfullt sätt och på så sätt kravmärka elektronikprodukter så konsumenter kan känna sig trygg i deras digitala vardag. Vårt engagemang för våra TechBuddys är stort och vi ser alltid till att de är uppdaterade om dagens nya teknik och att de är utbildade enda ut till fingerspetsarna. Allt för att kunna vägleda kunden i rätt riktning!

Vi vill att du ska ta hela kundupplevelsen till det där lilla extra. Ditt huvudansvar kommer att vara att ta hand om vår växel och ge den bästa kundupplevelsen och servicen till våra kunder. Du kommer att ta hand om alla kunder som hör av sig till oss genom våra olika kanaler. I samband med inkommande kundkontakt kommer viss dokumentation behöva göras enligt våra rutiner.

Vad vi erbjuder:

  • Chansen att få jobba i en fartfylld startup miljö
  • Familjär företagskultur med mycket värme
  • Goda utvecklingsmöjligheter

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Du behöver ha högt tålamod och känna dig helt trygg i att ta emot samtal på rullande band
  • Du behöver kunna samarbeta då du ingår i ett glatt arbetslag på 4 personer som hjälps åt
  • Du behöver behärska det svenska språket både skriftligt och muntligt, att göra dig förstådd på ett bra sätt kommer leda till en gladare kund i andra änden av luren
  • Det är väldigt viktigt att du kan behålla ett bra humör och positiv attityd även under stunder som är tyngre.
  • Erfarenhet inom kundtjänst är meriterande

Ansök

Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!

Publicerad den

23-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
35 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Ansvarig för
Ta hand om vår växel och ge den bästa kundupplevelsen och servicen till våra kunder
Typ av jobb
IT, Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Ja
Språk
Svenska

Stockholm | IT | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gymnasium