Vill du jobba på en snabbt växande startup? En arbetsmiljö där vi har högt i tak och alltid peppar varandra. Ingen dag är sig lik. Vi är ett familjärt bolag med mycket värme och vi söker dig som är social och har ett extra gott öga för kundservice.
TechBuddy är en startup som grundades 2016 och är en del av affärsmodellen ”sharing economy”. Idag är företaget rikstäckande i Sverige och har även expanderat till Spanien. Sedan start har företaget fått med sig stora partners så som: Telia, Digital inn, Media Markt, Tele2 med fler.
Med oss kan du vara med och hjälpa förändra elektronikbranschen. Konsumenterna är redo att ta nästa steg, men behöver hjälp att komma över de hinder som idag finns, vi är den hjälpen. Var med oss och hjälp kunden med dess nuvarande teknik och även ge råd så kunden aldrig blir missnöjd.
Vi engagerar oss i att säkerställa att produkter produceras på ett ansvarsfullt sätt och på så sätt kravmärka elektronikprodukter så konsumenter kan känna sig trygg i deras digitala vardag. Vårt engagemang för våra TechBuddys är stort och vi ser alltid till att de är uppdaterade om dagens nya teknik och att de är utbildade enda ut till fingerspetsarna. Allt för att kunna vägleda kunden i rätt riktning!
Vi vill att du ska ta hela kundupplevelsen till det där lilla extra. Ditt huvudansvar kommer att vara att ta hand om vår växel och ge den bästa kundupplevelsen och servicen till våra kunder. Du kommer att ta hand om alla kunder som hör av sig till oss genom våra olika kanaler. I samband med inkommande kundkontakt kommer viss dokumentation behöva göras enligt våra rutiner.
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
15-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!