Inaktiv platsannons

Servicetekniker i Skåneregionen i Helsingborg

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.

Om tjänsten

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina verksamheter. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Tillsammans skapar vi en trivsam och utvecklande arbetsplats där teamkänslan är viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning

                            

Nu söker vi en servicetekniker inom dokumenthantering. En handlingskraftig och serviceinriktad person med fokus på nöjda kunder inom utskrift, kopiering, skanning, fax och mjukvaror.


Arbetsbeskrivning

Du kommer att arbeta nära våra kunder med att installera, serva och uppgradera våra kunders multifunktionssystem. Vi sätter stort värde i personliga relationer, vilket innebär arbete ute på fältet och nära våra kunder i Skåneregionen.

Arbetsuppgifter:

  • Installation/driftsättning/konfigurering av multifunktionssystem /skrivare samt mjukvaror
  • Support på plats hos kund samt via telefon
  • Användarutbildning på våra levererade maskiner och programvaror
  • Utveckla och effektivisera våra kunder med hjälp av våra lösningar
  • Dokumentera och avrapportera uppdrag

 

Kvalifikationer och Egenskaper

Ett tekniskt intresse är en förutsättning för den här tjänsten och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet  inom dokumenthanteringssystem alternativt tidigare erfarenhet av arbete med multifunktionssystem såsom nätverksskrivare och nätverksscanner. Vidare har du goda kunskaper om datornätverk, Microsoft operativsystem/applikationer, samt goda kunskaper i både PC och Mac. Goda kunskaper i svenska och engelska språket är ett krav, samt B- körkort.

 

Som person är du 

Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.

Andra viktiga egenskaper för tjänsten är:

  • Glad, positiv och driven 
  • Flexibel, då du arbetar på olika platser från dag till dag
  • Arbetsvillig och trivs med att leverera kundservice i världsklass
  • Noggrann
  • Effektiv
  • Kunskapstörstande
  • Lättlärd
  • Pedagogisk
  • Stresstålig

 

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som Servicetekniker hos oss på Office Management.

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Helsingborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Helsingborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)