Administratör Access Registration på Tele2! i Kista
Om tjänsten
Vill du arbeta med orderadministration i en spännande och föränderlig bransch där kommunikation står i centrum? Vi söker nu en serviceinriktad och strukturerad Administratör till vår avdelning Access Registration på Tele2!
Access Registration är en del av Tele2´s implementationsorganisation som bl.a. säkerställer att våra kundavtal registreras korrekt i order- och faktureringssystem och är en viktig funktion för att vi ska hålla en hög kvalitet i vår kundleverans. Vi söker nu en Administratör som kommer att ingå i ett team om 10 personer och som arbetar med orderregistrering.
I ditt arbete som Administratör har du nyckelroll i bolaget mellan sälj- och implementationsverksamheten. Du har ett nära samarbete med kundansvariga inom Tele2s företagsförsäljning och säkerställer att kundorder är kompletta och rätt registrerade i våra system, vilket skapar förutsättningar för att leverans och fakturering till våra kunder blir korrekt och i enlighet med avtalen. De system vi huvudsakligen arbetar i är Melody och Navibilling. Det är en självklarhet att du förstår och lever efter våra värderingar – öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
- Ta emot beställningar från kunder, säljare och kundservice avseende datatjänster (Internet/IP VPN)
- Assistera säljare med accessförfrågningar vid större affärer
- Bevakning av ärenden i gemensamma maillådor avseende kundfrågor, fakturaärenden, tilläggsbeställningar m.m.
Vi söker dig som har:
- Minst ett års erfarenhet av liknande uppgifter
- Vana av att jobba i komplexa system
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet
- Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
Som person är du strukturerad, effektiv, noggrann och har sinne för administration. Du gillar att ha många kontakter i ditt arbete och håller hög service- och kvalitetsnivå mot våra kunder och vår säljkår, även i stundtals tidspressade situationer, men kan också ställa krav och vara tydlig i din kommunikation. Du tar ansvar för ditt arbete och arbetar självständigt. Vidare är du nyfiken, intresserad och har inställningen att problem är till för att lösas.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Kista. Välkommen med din ansökan, dock senast den 16 december 2018. Urval och intervjuer sker löpande.
Publicerad den
06-07-2025
Extra information
- Status
- Stängd
- Ort
- Kista
- Typ av kontrakt
- Deltidsjobb
- Typ av jobb
- IT
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!