Hej!
Vi söker nu en CRM-koordinator till vår CRM-avdelning som brinner för att kundupplevelsen alltid ska vara i världsklass.
Som CRM-koordinator på Kjell & Company spelar du en viktig roll i vårt arbete med att öka kundnöjdheten och vårt mål att alltid leverera Service i världsklass.
Du känner dig trygg inom digital marknadsföring och förstår vikten av en väl avvägd kundanalys, såklart alltid med en kundcentrisk utgångspunkt. Du trivs i en flexibel arbetsmiljö och värderar teamarbete högt.
Dina övergripande mål är förutom att öka kundnöjdheten även att öka köpsumman och köpfrekvensen på webben och i våra butiker. Du kommer till stor del arbeta med vårt kundmedlemskap och genom det öka relevansen i vår marknadsföring samt förse avdelningar internt med kunddata för vidareutveckling inom deras arbetsområde.
I denna roll är det av vikt att följa uppsatta tidsplaner samt kontinuerligt uppdatera sig om nyheter och förändringar som är värdeskapande för verksamheten. På Kjell & Company är det högt i tak och en uppriktig, tydlig och utvecklande dialog ser vi som en självklarhet.
Du kommer ingå i Marknadsfunktionen/CRM-teamet men ha stora kontaktytor med andra avdelningar.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av; Marketing automation, dataanalys, A/B testning och optimering samt OMNI-kanal.
Tjänsten är en heltidstjänst på huvudkontoret i Malmö, lön enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Marcus, CRM-manager & Kim, HR