I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologisk, ekonomisk och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka?
Fastighets- och gatukontoret äger, utvecklar och förvaltar stadens mark. Tillsammans med Malmöborna och stadens näringsliv skapar vi ett gott stadsliv.
Vi arbetar med allt från att fylla staden med evenemang till att bygga ut staden, utveckla trafiksystemen, förvalta odlingslotter och värna om våra natur- och rekreationsområden.
Vi är omkring 450 medarbetare med vitt skilda kompetenser som samarbetar och hjälper varandra i en miljö som präglas av kunnighet, dynamik, föränderlighet och kreativitet.
Som avtalsadministratör på markavtalsenheten är din roll att stötta enheten, men också avdelningen i stort, i administrativa processer men fokuset är primärt på hanteringen av avtal och relaterad administration kring varje ärende.
Detta innebär utskick och mottagande av olika avtal, bevakning av förfallodatum och inmatning i vårt fastighetssystem Momentum PM. Du ansvarar även för att ärendena diarieförs och arkiveras digitalt så väl som fysiskt.
Du har ett nära samarbete med övriga kollegor på enheten och har kontakt med kunder, malmöbor samt andra intressenter via telefon, mail men även via brev.
Vi söker dig som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och önskar vara en del av ett större sammanhang.
Du kommer att arbeta med en mängd olika uppgifter, varför det krävs att du är strukturerad och trivs i en roll där god service är en självklarhet.
Du tycker att det är roligt att samarbeta med andra människor. Du arbetar självständigt, skapar ordning och reda och kan se var din insats behövs. Tjänsten innebär ett nära samarbete med avtalsförvaltare på enheten samt många kontakter med kunder, malmöbor och andra intressenter.
För tjänsten krävs det att du har minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning administration. Du har minst ett års erfarenhet av att arbeta med avtalshantering där du har arbetat med något fastighetssystem men företrädesvis Momentum PM.
Du behärskar officepaketet och det är meriterande om du arbetat i Platina.
Erfarenhet av kundkontakter/kundservice i tidigare arbete är meriterande och likaså om du arbetat i den offentliga sektorn.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning
Erfarenhet: Erfarenhet krävs
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 6 månader eller längre
Tillträde: Snarast enligt överenskommelse
Tidsbegränsat till: 2019-08-31
Antal platser: 1
Ansök senast: 2019-02-26
Referensnummer: 037-1914