Helpdesk är en stödjande funktion för Swedbank Sverige gällande felanmälningar Fastighetsdrift/skötsel av lokalerna.
Du kommer ingå i teamet Helpdesk REFM och rapportera till chef Facility Operation, Anna Karin von Essen.
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollenFör att passa in i rollen och gruppen behöver du älska att ge service, vara positiv, initiativrik, ha lösningsfokus och en vilja att förbättra vår service. Du behöver vara analytiskt tänkande, god excel kunskap, självgående, kreativ och förstå verksamhets behov och krav. Nyfikenhet är en viktig egenskap.
Då vi har ett nära samarbete med varandra och våra kollegor på Facility Operations behöver du vara en lagspelare som ställer upp för laget och är flexibel. Andra egenskaper som efterfrågas är att du är strukturerad och ordningsam, stresstålig, och har god datavana. Flytande svenska och engelska i tal och skrift krävs.
Du kanske tidigare har jobbat medJag är positiv och målfokuserad. Jag har en passion för lönsamhet och service. Banken står inför stora förändringar och detta kräver att vi bygger starka team där styrka mod och lojalitet finns i vårt dagliga arbete.
Jag ger frihet under ansvar och är stöttande när behov finns. Jag är en omtänksam person som tror på att det ska vara kul att jobba tillsammans. Att ha roligt på jobbet är viktigt, positiv energi smittar!
Välkommen med din ansökan!
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!