Inaktiv platsannons

Webstartup Homer.co söker Backoffice / Kundtjänst personal

Är du serviceinriktad, noggrann och kan ta egna initiativ? Som extrahjälp i Backoffice / Kundtjänst ger du Homers användare över hela världen en bättre upplevelse genom att hitta och lägga till relevant information om deras hem och hushåll. Manualer, närmaste service verkstad eller ritningar på huset. Du ska kunna sätta dig in i en hemägares skor och förstå vad och hur man kan vara behjälplig. Belöningen är nöjda, återvändande användare.

1 - 15 timmar per vecka
120.00SEK per timme

Arbetsbeskrivning:

Homer.co är en app som hjälper hemägare hålla koll på sitt hem och hushåll. En plats där du kan spara kvitton, mått, manualer, färgkoder och så vidare.

Homer hjälper hemägaren genom att hitta och addera relevant information som t ex manualer, ritningar och närmaste serviceverkstad för sina vitvaror.

Mycket av detta är redan automatiserat, men det behövs hjälp att göra upplevelsen ännu bättre.

Introduktionen sker på Homers kontor på Östermalm i Stockholm, nära T-bana Stadion. Efter genomförd introduktion kan du arbeta på distans.

Homer har användare över hela världen, så du behöver vara flytande i svenska och engelska (skrift)

 

 

Vad vi erbjuder:

  • Möjlighet att arbeta på distans
  • Välj din egen arbetstid!
  • En erfarenhet på trevlig, växande startup med erfarna profiler inom IT.

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Plus om du bor eller studerar i Stockholm
  • Noggrannhet, servicekänsla och initiativförmåga

Ansök

Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Eftersom arbetet kan skötas på distans använder du egen dator.

Du rapporterar arbetade timmar, lön betalas i efterskott.

Du kommer att skriva på s k "non-disclosureavtal" samt genomgå en GDPR utbildning för att få behörighet att komma åt delar av Homers system.

 

 

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium
Ort
Stockholms län
Antal timmar per vecka
1 - 15
Typ av kontrakt
Extrajobb
Löneindikation
120.00SEK per timme
Ansvarig för
Informationsinhämtning och bearbetning
Typ av jobb
Kontor / Administration , Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska