Är du serviceinriktad, noggrann och kan ta egna initiativ? Som extrahjälp i Backoffice / Kundtjänst ger du Homers användare över hela världen en bättre upplevelse genom att hitta och lägga till relevant information om deras hem och hushåll. Manualer, närmaste service verkstad eller ritningar på huset. Du ska kunna sätta dig in i en hemägares skor och förstå vad och hur man kan vara behjälplig. Belöningen är nöjda, återvändande användare.
Homer.co är en app som hjälper hemägare hålla koll på sitt hem och hushåll. En plats där du kan spara kvitton, mått, manualer, färgkoder och så vidare.
Homer hjälper hemägaren genom att hitta och addera relevant information som t ex manualer, ritningar och närmaste serviceverkstad för sina vitvaror.
Mycket av detta är redan automatiserat, men det behövs hjälp att göra upplevelsen ännu bättre.
Introduktionen sker på Homers kontor på Östermalm i Stockholm, nära T-bana Stadion. Efter genomförd introduktion kan du arbeta på distans.
Homer har användare över hela världen, så du behöver vara flytande i svenska och engelska (skrift)
Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!
26-03-2024
Eftersom arbetet kan skötas på distans använder du egen dator.
Du rapporterar arbetade timmar, lön betalas i efterskott.
Du kommer att skriva på s k "non-disclosureavtal" samt genomgå en GDPR utbildning för att få behörighet att komma åt delar av Homers system.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!