McDonald's huvudkontor söker en Office Manager i Stockholm
Med ca 210 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. Vi har en bred meny och serverar mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger.
Om tjänsten
Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja och en av Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. De flesta restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Twitter, Facebook och Instagram.
Vi vill att alla ska känna sig riktigt välkomna och hemma hos oss på McDonald's – oavsett medarbetare eller besökare. Som vår Office Manager ansvarar du för vår centrala punkt – vår entré. Du ansvarar även för den fysiska miljön i resten av huset och är en stark budbärare av vilken känsla vi önskar ska råda på kontoret. Du ger förutsättningar för att alla ska trivas och är vårt ansikte utåt. Vi vill att du ska känna att det här är världens viktigaste och roligaste jobb – att göra våra medarbetares och besökares dagar både bättre och enklare. Hur kan vi utveckla vårt kontor till att bli precis så som vi önskar, skapa engagemang och glädje? Du vet!
Arbetsbeskrivning
Rollen innebär ett helhetsansvar för vårt huvudkontor såsom driften av vår fastighet, internkommunikation på vårt kontor och den daglig verksamheten i receptionen. Vidare ansvarar du för att koordinera och arrangera interna möten och externa arrangemang, koordinera on-/off-boarding samt med budgetansvar för vårt kontor sköta alla upphandlingar och inköp till kontoret.
Tillsammans med vår receptionist, som du också ansvarar för, koordinerar du och får dagarna att rulla så smidigt och bra som möjligt för alla. Du förekommer och underlättar situationer med din närvaro och kreativitet. Du skapar helt enkelt en härlig och välordnad plats att jobba på – varje dag. Kärnan i hela rollen är service.
Vi söker dig som
- Älskar att ge service, skapa relationer och lösa utmaningar
- Är en människokännare och vill underlätta för både kollegor och besökare
- Är prestigelös, flexibel och kommunikativ
- Kreativ och initiativtagande
- Ser vad som är viktigt, ser med nya ögon och vågar ändra och förbättra
- Har eget driv, skinn på näsan och vågar styra upp
- Har lätt att skapa kontakt och relationer
- Är strukturerad, ansvarstagande och arbetar självständigt
- Har några års tidigare erfarenhet av liknande tjänst
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Talar och skriver svenska samt engelska
Vi erbjuder dig
- En gedigen introduktion
- En roll med mycket ansvar som du har möjlighet att bygga upp och påverka
- En arbetsplats där alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet
Ansökan
Är du den vi söker? Registrera din ansökan - CV och personligt brev - så snart som möjligt. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 19 januari. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Johansson på People Development, , 08-740 85 00. Observera att inga ansökningar tas emot via e-mail, registrering ser via hemsidan.
Vi ser fram emot att välkomna dig som bubblar av nya idéer. Välkommen med din ansökan!
Publicerad den
02-07-2025
Extra information
- Status
- Stängd
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Deltidsjobb
- Typ av jobb
- Restaurang
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!