Vad är det bästa med att vara Kundservicemedarbetare på Kundcenter i Uppsala?
''Jag utvecklas varje dag i mitt arbete. Inget samtal är det andra likt och jag får en personlig kontakt med kunden.'' – Moa, Service Agent
Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Uppsala söker nu både tillsvidare- och timanställda och erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.
Om tjänsten
I rollen möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av.
Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?
Som ny får du den utbildning i samband med start som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge kvalificerad rådgivning till våra kunder.
Tjänsten är placerad på Nordeas Kundserviceenhet i centrala Uppsala. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder dygnet runt är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger. Möjlighet till nattarbete finns.
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.
Du:
Nästa steg
Välkommen med din ansökan senast 1 mars 2020. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår gruppmail; .
För facklig information, kontakta Finansförbundet på eller SACO på
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
27-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!