Vi har fått förtroendet att leverera FM-tjänster till en ny kund i Stockholm och söker därför nu
receptionister.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexos vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer med goda referenser. Du ska behärska både svenska och engelska i tal och skrift och ha goda IT-kunskaper. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och att du gillar att jobba med rutiner och processer. Du måste kunna vara självgående och fatta egna beslut och flexibilitet är a och o. Vi behöver hela tiden utmana oss själva och ständigt förändra och förbättra.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du blir vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som receptionist arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter, både högt och lågt. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande miljö för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du har ditt ansvarsområde, vilket i det här fallet är reception, men att du förväntas även kunna vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice, då vi ser får organisation som ett team. Därför söker vi just dig som tycker det är kul med ett omväxlande arbete och inte är prestigefull vad gäller att ta tag i andra arbetsuppgifter.
Om du är rätt person kan vi erbjuda dig
Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i Sodexos framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom Facility Management
Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.
Anställningsform och arbetstider:
Anställningarna är tillsvidare med inledande provanställning, på heltid, 40 tim per vecka måndag - fredag dagtid.
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 2020-06-05
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Länk till den här sidanhttps://se.sodexo.com/karriar/lediga-tjanster.html?rmpage=job&rmjob=3977&rmlang=SE
27-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!